Charmander – charizard – community day

Ker je kar precej vprašanja na temo ali bo specialni udarec Pokemona, ki ga bomo lovili v naslednjem dnevu skupnosti (oh, kako obupno to zveni v slovenščini), sem se odločil, da tole malo podrobneje opišem. In to še preden do dogodka pride – seveda, potem poti nazaj več ni.

Sedaj nam je že jasno, da so community day eventi na voljo enkrat na mesec. To se zgodi v soboto ali v nedeljo, samo upamo lahko, da se ne bo kot pri ex-raidih pričelo dogajati tudi sredi tedna. Dogodek traja tri ure, največkrat od 11h do 14h po slovenskem času in takrat lahko na veliko lovimo vnaprej določenega Pokemona. Do sedaj so bili na tapeti:

  • Pikachu (januar)
  • Dratini (februar)
  • Bulbasaur (marec)
  • Mareep (april)

Vsak mesec torej eden in v maju, točneje v soboto 19.5. bomo lovili Charmandra.

Charmander je starter prve generacije, ki ga lahko ob prvem stiku z igro ulovite. Koliko od nas ga je ujelo in kasneje, ker je pač imel nizek CP, vrglo stran, ne da bi pogledalo njegove IVje? 😉 Šalo na stran – ker se nerad prikaže, so vedno znova težave z njegovimi bombončki. Tako ga mnogi namestijo za prijatelja in se z njim sprehajajo, community day pa te težave reši, saj lahko v treh urah mirno ulovite okoli 100+ Charmanderjev.

Če jih boste lovili z ultra ball (rumena žogica), boste povečali verjetnost ulova s prvim metom, kar pomeni, da boste imeli več časa in jih boste lahko ujeli še več. Verjetnost ulova za Charmander pa je kot pri ostalih pokemonih odvisna od vrste uporabljene žoge ali ste mu dali malino, če je met zavit ali naravnost in seveda kako natančno ste vrgli žogico gleda na trenutno velikost kroga. Vsi faktorji se med seboj seštevajo in po končni formuli se obračuna verjetnost, da bo pokemon ostal v žogi ali skočil ven in vam dal (ali pa tudi ne) naslednji poizkus.

Koliko shineyev si že ujel?

Poleg želje, da bi jih vsak ujel čimveč in si napravil zalogo bombonov, sta v igri vedno znova še dve drugi zadevi. Prva je možnost, da bo Charmander svetleč oziroma shiny. Označen je z drugo barvo, na seznamu ujetih pokemonov pa tudi z zvezdicami. Če ga želite poslati profesorju, dobite dvojno opozorilo, preden se ga dokončno znebite. Če želite, da boste v Pokedexu videli njegovo svetlečo različico, ga morate ujeti in napraviti obe evoluciji, sicer vidite vam Pokedex prikaže samo tisto verzijo, ki ste jo ujeli, ne pa tudi obeh naslednjih.

Vprašanja “koliko shineyev si že ujel?” boste seveda poslušali cel dan. Nekateri so z njimi povsem obsedeni in tudi če pokemona potem sploh ne lovijo, naredijo vsaj klik nanj (shiny check), da vidijo, če se bo njihov spremenil v svetlečega in ga lovijo samo v tem primeru. Ampak zakaj bi bilo kaj takega pomembno? Ne vem. 🙂

OK, razumem, da si vsakdo želi svetlečega, morda celo takšnega z visokim IVjem, da bi imel dva ali tri je že manj logike, razen če ste res obsedeni z zbirateljstvom in si želite obdržati po eno različico svetlečega v vsaki stopnji evolucije, ampak kaj je pa potem razlika med tremi in petnajstimi svetlečimi? Bo dal za pivo tisti, ki jih ima največ in razložil. 🙂

Druga stvar, ki je pomembna pa je poseben udarec oziroma specialka, torej charged move.

Kje loviti?

Glede na to, da so bile v zadnjem eventu vse naloge vedno “catch 3 ***”, lahko tudi sedaj pričakujemo nekaj podobnega. Morda so pri Nianticu že naredili kakšno spremembo, ali jo še bojo v prihodnosti, ampak s tremi ujetimi pokemoni iz eventa, boste dobili nagrado. Ta bo verjetno v obliki dodatnih žog, ki jih boste na lovu potrebovali. Ker nalogo naredite že v nekaj minutah, je pametno hoditi po ulicah, kjer je veliko pokestopov, da boste lahko ves čas obračali nove in dobivali spet nove in nove naloge. Poleg vedno znova dodatnih žogic, boste tudi hitreje na poti do medalje – do zlate je namreč potrebno narediti 1000 Field research taskov.

Nova specialka je: Blast Burn

Tako, kot je Pikachu s seboj prinesel novi udarec z imenom Surf (in tudi ostali pokemoni vsak svojega), bo Blast Burn nova specialka, ki jo dobite z evolucijo Charmandra. Pozor – tisti, ki ste to pozabili – novo specialko boste dobili 100%, če boste naredili evolucijo znotraj teh treh ur dogodka. Pri tem ni pomembno ali boste naredili evolucijo ravno ujetega Charmandra ali pa takšnega, ki se vam prekopicuje v vaši Poke vreči že eno leto ali več. Blast Burn je torej specialni udarec Charizarda – torej zadnje evolucije. Zanjo imate verjetno že sedaj dovolj bombonov, če pa nimate, jih boste po nekaj ulovih dobili. Ne pozabite, da se vam število pridobljenih bombonov podvoji, če pri lovu uporabite ananas, zato si do konca tedna naredite zalogo. 100 ananasov in 120+ rumenih žog (ultra ball) je po dosedanjih izkušnjah vrg glave dovolj, da vam jih v treh urah ne bo zmanjkalo, pod pogojem, da niste obupen metalec in da boste tudi med dogodkov še obračali pokestope.

Blast Burn je specialni udarec, ki povzroči 100 škode, napolnite pa lahko dva naenkrat. Medtem, ko bo v kombinaciji s kratkim udarcem (fast move) Fire Spin imel DPS kar 25.19 (to je največ od vseh kombinacij), je druga možnost Air Slash, s katerim ima DPS 23.72. To ni toliko manj, čas polnitve pa je v 5.5 oziroma v drugem primeru 6 sekund.

Vsekakor boljša možnost, kot če za glavni udarec obdržite Overheat, ki ima le malo manjši DPS (24, če je hitri udarec Fire Spin in 22.5, če je hitri udarec Air Slash), ampak občutno daljši čas polnitve (kar 11 in 12 sekund).

Če ste pristaš hitrega polnjenja specialk, ki se tudi hitreje izvedejo v boju in lahko z njimi lažje zbežite pred specialko nasprotnika (dodge), je Blast Burn pač nujen. Sicer tretje možnosti skoraj nimate več. Seveda lahko uporabite kombinacijo Fire Spin + Dragon Claw, ki se napolni celo v samo 4.4 sekundah, vendar je DPS že občutno manjši (19.78), kar je več kot petino manj od najboljše kombinacije.

Še tabelarični prikaz:

 

Ni slabo in je vsekakor nekaj bolje od Flareona, ki ima predvsem težave z vdržljivostjo med bojem. Vseeno slabše od dveh legendardnih pokemonov – Entei in Moltres tako ostajata najboljša ognjena bojevnika. Morda samo dokler ne pride 4. generacija, kjer čakamo na to, kaj se bo zgodilo z evolucijo Magmarja. Magmortar bo prilezel do skoraj 3000 CP, vendar njegovi trenutni ognjeni udarci še ne obetajo kaj veliko. Morda pa se spremenijo. 😉

 

 

 

 

 

Post Author: admin