Cilj igre je postati kar najboljši trener, kar pomeni trener 40. stopnje. Ta je trenutno v igri najvišja možna, poznamo pa kar nekaj iger, kjer so slej ko prej povišali število stopenj, tako da morda kaj takšnega doživimo nekoč tudi pri igranju Pokemon Go. Do 40. stopnje pa je kar daleč. Višjo stopnjo doseže igralec takrat, ko zbere zadostno število izkušenj. Na vsaki stopnji vam v vašem profilu (kliknite na svoj avatar v levem spodnjem kotu) piše, koliko izkušenj ste že nabrali na tej stopnji in koliko je potrebno, da boste prišli na višjo stopnjo. Poglejmo si kaj ima Pokemon trener od tega, da zvišuje stopnje, koliko izkušenj potrebuje, da bo prišel na višjo stopnjo in kako to najhitreje storiti.
Stopnje
Za napredovanje na višjo stopnjo potrebujete zbrati določeno število izkušenj. To se vztrajno povečuje in marsikdo dobi precej lažen občutek, da bo šlo vse skupaj naprej relativno hitro. Prve stopnje namreč naredite že z nekaj tisoč izkušnjami, kar pomeni zgolj nekaj ujetih pokemonov in obrnjenih pokestopov. Kmalu se številke povečajo v desettisoče in stotisoče. Tudi to gre lahko skozi relativno hitro, sploh če ste aktiven igralec. A potem pridete do milijona, dveh in tako dalje. To pa lahko od marsikoga terja že tedne ali celo mesece igranja – za napredovanje na samo eno stopnjo više.
Primerjava razlike v napredovanju
Da bi naredili stopnjo 4 in 5, potrebujete skupaj 9000 izkušenj. 4000 da pridete na stopnjo 5 in potem 5000, da pridete na stopnjo 6. Za dokončanje 14 in 15 stopnje boste morali zbrati 35.000 izkušenj, za dokončanje 24 in 25 pa 340.000 izkušenj. Številke se torej hitro večajo, a visoke postanejo šele po stopnji 30. Tako morate za dokončanje stopenj 34 in 35 zbrati že 2.750.000 izkušenj, kar pa se zna že zavleči v tedne igranja.
Pogledano še drugače. Da bi dosegli stopnjo 40, morate skupaj zbrati 20 milijonov izkušenj, a pri 10 milijonih boste šele na začetku stopnje 37. Takrat ste torej šele na polovici igre. Pogovor “katera stopnja si?”; “33!”; “jaz pa 35”; “no, saj sem čisto blizu” zveni po teh izračunih zelo drugače. V resnici ne gre samo za 2 stopnji razlike, ampak ima čisto verjetno prvi igralec 3, drugi pa 6 milijonov izkušenj.
Zakaj napredovanja?
Razloga sta dva. Prvi je ta, da višja stopnja trenerja omogoča treniranje pokemonov do višjega CPja, druga pa ta, da na višjih stopnjah pridobivate možnost uporabe dodatnih predmetov. Boji v telovadnicah recimo niso možni vse dokler trener ne doseže stopnje 5, ananas za dvojno pridobljene bombone, pa dobi trener šele na 18. stopnji.
Poleg tega za vsako doseženo stopnjo dobite še nekaj napojev za zdravljenje, nekaj žogic in podobno. Včasih dobite še kak inkubator, za valjenje jajc, včasih pa srečna jajca, za dvojne izkušnje. A vsa ta darila so v zelo omejenem obsegu.
Pregled stopenj skozi tabelo
Ker igra še ni narejena v slovenskem jeziku, sem v tabeli imena predmetov zapisal kar v originalu, torej po angleško. Vse “prevode” in namen teh predmetov pa najdete v naslednjem članku.
Stopnja | Zahtevane izkušnje | Skupaj izkušenj | Nagrada | Odklenjeno |
1 | 0 | 0 | – | – |
2 | 1,000 | 1,000 | Poke Ball x10 | – |
3 | 2,000 | 3,000 | Poke Ball x15 | – |
4 | 3,000 | 6,000 | Poke Ball x15 | – |
5 | 4,000 | 10,000 | Poke Ball x20, Potion x10, Revive x10, Incense | Gyms Potion Revive |
6 | 5,000 | 15,000 | Poke Ball x15, Potion x10, Revive x5, Incubator | – |
7 | 6,000 | 21,000 | Poke Ball x15, Potion x10, Revive x5, Incense | – |
8 | 7,000 | 28,000 | Poke Ball x15, Potion x10, Revive x5, Razz Berry x10, Lure Module | Razz Berry |
9 | 8,000 | 36,000 | Poke Ball x15, Potion x10, Revive x5, Razz Berry x3, Lucky Egg | – |
10 | 9,000 | 45,000 | Poke Ball x20, Super Potion x20, Revive x10, Razz Berry x10, Incense, Lucky Egg, Egg Incubator, Lure Module | Super Potion |
11 | 10,000 | 55,000 | Poke Ball x15, Super Potion x10, Revive x3, Razz Berry x3 | – |
12 | 10,000 | 65,000 | Great Ball x20, Super Potion x10, Revive x3, Razz Berry x3 | Great Ball |
13 | 10,000 | 75,000 | Great Ball x10, Super Potion x10, Revive x3, Razz Berry x3 | – |
14 | 10,000 | 85,000 | Great Ball x10, Super Potion x10, Revive x3, Razz Berry x3 | – |
15 | 15,000 | 100,000 | Great Ball x15, Hyper Potion x20, Revive x10, Razz Berry x10, Incense, Lucky Egg, Egg Incubator, Lure Module | Hyper Potion |
16 | 20,000 | 120,000 | Great Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x5, Razz Berry x5 | – |
17 | 20,000 | 140,000 | Great Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x5, Razz Berry x5 | – |
18 | 20,000 | 160,000 | Great Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x5, Razz Berry x5 | – |
19 | 25,000 | 185,000 | Great Ball x15, Hyper Potion x10, Revive x5, Razz Berry x5 | – |
20 | 25,000 | 210,000 | Ultra Ball x20, Hyper Potion x20, Revive x20, Razz Berry x20, Incense x2, Lucky Egg x2, Egg Incubator x2, Lure Module x2 | Ultra Ball |
21 | 50,000 | 260,000 | Ultra Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x10, Pinap Berry x10 | – |
22 | 75,000 | 335,000 | Ultra Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x10, Razz Berry x10 | – |
23 | 100,000 | 435,000 | Ultra Ball x10, Hyper Potion x10, Revive x10, Nanab Berry x10 | – |
24 | 125,000 | 560,000 | Ultra Ball x15, Hyper Potion x10, Revive x10, Razz Berry x10 | – |
25 | 150,000 | 710,000 | Ultra Ball x25, Max Potion x20, Revive x15, Pinap Berry x15, Incense, Lucky Egg, Egg Incubator, Lure Module | Max Potion |
26 | 190,000 | 900,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Revive x10, Razz Berry x15 | – |
27 | 200,000 | 1,100,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Revive x10, Nanab Berry x15 | – |
28 | 250,000 | 1,350,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Revive x10, Razz Berry x15 | – |
29 | 300,000 | 1,650,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Revive x10, Pinap Berry x15 | – |
30 | 350,000 | 2,000,000 | Ultra Ball x30, Max Potion x20, Max Revive x20, Razz Berry x20, Incense x3, Lucky Egg x3, Egg Incubator x3, Lure Module x3 | Max Revive |
31 | 500,000 | 2,500,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Max Revive x10, Nanab Berry x15 | – |
32 | 500,000 | 3,000,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Max Revive x10, Razz Berry x15 | – |
33 | 750,000 | 3,750,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Max Revive x10, Pinap Berry x15 | – |
34 | 1,000,000 | 4,750,000 | Ultra Ball x10, Max Potion x15, Max Revive x10, Razz Berry x15 | – |
35 | 1,250,000 | 6,000,000 | Ultra Ball x30, Max Potion x20, Max Revive x20, Nanab Berry x20, Incense x2, Lucky Egg x1, Lure Module x1 | – |
36 | 1,500,000 | 7,500,000 | Ultra Ball x20, Max Potion x20, Max Revive x10, Razz Berry x20 | – |
37 | 2,000,000 | 9,500,000 | Ultra Ball x20, Max Potion x20, Max Revive x10, Pinap Berry x20 | – |
38 | 2,500,000 | 12,000,000 | Ultra Ball x20, Max Potion x20, Max Revive x10, Razz Berry x20 | – |
39 | 3,000,000 | 15,000,000 | Ultra Ball x20, Max Potion x20, Max Revive x10, Ninab Berry x20 | – |
40 | 5,000,000 | 20,000,000 | Ultra Ball x40, Max Potion x40, Max Revive x40, Razz Berry x40, Incense x4, Lucky Egg x4, Egg Incubator x4, Lure Module x4 | – |
Nabiranje izkušenj
Napredovanje na nižjih stopnjah poteka zelo hitro, kajti ujeli boste ogromno novih Pokemonov in za ulov vsakega ste nagrajeni z dodatnimi 500 izkušnjami. V igri je preko 200 pokemonov in hitro lahko ujamete vsaj 100 različnih, kar pomeni že 50.000 izkušenj. Seveda jih boste medtem kar nekaj dobili tudi za obračanje pokestopov ter za sam ulov, morda pa celo za boje v telovadnici. Tudi za vsako evolucijo boste dobili 500 izkušenj. Poglejmo si tabelarični pregled (mogoče še kakšna opcija manjka).
Naloga | Izkušnje |
Ujet Pokemon | 100 XP |
Pokemon v oblaku zbeži iz žogice | 25 XP |
Bonusi ob ulov: – Lep met (Nice) – Dober met (Great) – Odličen met (Excellent) – Zavita žoga (curveball) |
+ 10 XP + 50 XP + 100 XP + 10 XP |
Ujemi pokemona s prvo vrženo žogo | + 50 XP |
Ujet 100. pokemon iste vrste | + 100 XP |
Zvali pokemona iz jajca (100 XP/prehojen km) -2 km jajce -5 km jajce -10 km jajce |
200 XP 500 XP 1,000 XP |
Razvij pokemona (evolucija) | 500 XP |
Nov pokemon v Pokedexu | + 500 XP |
Obrni pokestop
Če ste dobili hkrati vsaj 6 predmetov |
50 XP
+50 XP |
Treniraj v svoji telovadnici in zmagaj | 10 XP |
Premagaj nasprotnikovega pokemona v telovadnici | 100 XP |
Premagaj vse nasprotnikove pokemone v telovadnici | + 50 XP |
Vse vrstice označene poševno se med seboj izključujejo. Tako lahko denimo zvalite pokemona iz 5 km jajca, ne morete pa hkrati zvaliti iz istega jajca še pokemona iz 2 km jajca. Za to boste potrebovali drugo jajce. Torej jajca se valijo eno za drugim in tudi če ste dali valiti 9 jajc naenkrat, se bo vsako zvalilo posebej, pri vsakem pokemonu boste dobili ločene nagrade, itd…
Znak + pred količino izkušenj pomeni, da se ta vrednost prišteje neki drugi. Denimo ob obrnjenem pokestopu vedno dobite 50 izkušenj, a če ste dobili več kot 6 predmetov (največkrat je to za vsak 10. obrnjeni pokestop), boste prejeli dodatnih 50.
Pri boju v nasprotni telovadnici dobite 100 izkušenj za vsakega premaganega pokemona, če pa so denimo notri trije in ste premagali drugega za drugim, boste dobili na koncu še dodatnih 50 izkušenj, skupaj torej 350 (100+100+100+50).
Vsak ujet pokemon pomeni 100 izkušenj, če pa ga ujamete s prvo žogico, ki je povrh vsega še zavita, vržete v najmanjši zelen krogec in je morda ta ujeti pokemon 100. iste vrste, boste pridobili še veliko dodatnih izkušenj. V opisanem primeru bi prejeli skupaj kar 360 izkušenj (100+50+10+100+100).
Prvi pokemon in pokestop v dnevu
Pred časom je bil uveden tudi popravek, ki vas za vsak prvi obrnjen pokestop v dnevu ter vsakega prvega ulovljenega pokemona, nagradi še z dodatnimi izkušnjami, prahom in predmeti.
Številke so sicer enake iz dneva v dan, dokler to ne napravite 7 krat zapored. Sedmi zaporedni dan je nagrada veliko večja, potem pa se vse prične od začetka.
Tabela za obrnjen prvi pokestop v dnevu:
Dan | Izkušnje | Predmeti |
1 | 500 XP | večje število |
2 | 500 XP | večje število |
3 | 500 XP | večje število |
4 | 500 XP | večje število |
5 | 500 XP | večje število |
6 | 500 XP | večje število |
7 | 2500 XP | veliko večje število |
Tabela za ulov prvega pokemona v dnevu:
Dan | Izkušnje | Prah |
1 | 500 XP | 600 XP |
2 | 500 XP | 600 XP |
3 | 500 XP | 600 XP |
4 | 500 XP | 600 XP |
5 | 500 XP | 600 XP |
6 | 500 XP | 600 XP |
7 | 2500 XP | 3000 XP |
Kako hitro napredovati na višje stopnje?
Vprašanje je, če to sploh potrebujete. Kot prvo naj bo igranje užitek in ne na pol služba, sicer vam bo vse skupaj postalo mučno. Na višjih stopnjah, poteka vse skupaj malce počasneje, je pa res, da se vam več stvari dogaja. Med drugim imate shranjenih že veliko bombonov za posamezne pokemone, kajti nekaterih ste ujeli že na stotine ali celo na tisoče. Te bombone lahko uporabite v evolucijah in dobite 500 izkušenj za vsako. Valjenje jajc, sploh če ste si kupili več inkubatorjev, vam ravno tako prinese precej izkušenj. Vsak prehojen kilometer pomeni 100 izkušenj, če pri tem valite jajca, lahko pa jih valite do 9 naenkrat, kar pomeni do 900 XP na posamezen kilometer. Če napadete telovadnico, lahko pridobite celo do 5000 izkušenj, če ste jo iz 50.000 točk prestiža spravili na ničlo. Če bo hkrati napadalo več igralcev, bo šlo vse skupaj bistveno hitreje, obrambni pokemoni pa nimajo praktično nobene možnosti v boju, saj so v bitki proti več nasprotnikom takoj poraženi. Vseeno bodo vsi napadalci pridobili izkušnje, zato je to za vse udeležence zelo pozitivno.
Da bi izkušnje pridobili še hitreje, so razvijalci igre ponudili tako imenovano Srečno jajce (Lucky Egg). Ta predmet lahko kadarkoli med igranjem aktivirate za obdobje 30 minut. V tem času bodo vse pridobljene izkušnje štete dvojno. Če bi denimo v tem času premagali celotno telovadnico, ujeli še kakega pokemona in obrnili kak pokestop, bi pridobili okvirno 6000-8000 izkušenj. S srečnim jajcem torej 16.000. Čeprav se številka zdi visoka, pa igralci seveda vedno iščejo načine, kako bi vse skupaj izpeljali še učinkoviteje.
Naredite vse evolucije hkrati
Zaporedne evolucije (pogosto kar spam) so dobile že kar precej različnih nazivov, sploh v angleščini, namen pa je, da tistih 500 pridobljenih izkušenj podvojimo s srečnim jajcem. To se naredi tako, da si naberete zalogo pokemonov in bombonov za njihov razvoj. Pidgey, Weedle in Caterpie so pri tem najboljša izbira, saj potrebujete samo 12 bombonov za razvoj. Če imate torej 240 Pidgey bombonov, lahko razvijete 20 Pidgeyev, za kar bi dobili 10.000 izkušenj, s srečnim jajcem pa 20.000. Posamezna evolucija traja z animacijo vred okoli 30 sekund, na zmogljivejših telefonih pa še hitreje. Tako lahko v obdobju delovanja srečnega jajca, naredite okoli 35 evolucij, morda še kakšno več in pridobite okoli 70.000 izkušenj.
Ker je Pidgey sorazmerno pogost, vsaj v naših krajih in ker že štirje ujeti pomenijo, da lahko naredite evolucijo, si lahko hitro naredite zalogo bombonov, spravite 70 golobčkov in si vzamete pol ure časa za uporabo srečnega jajca. Marsikje se je ravno zato tovrstnih masovnih evolucij prijelo ime “pidgey spam”. V resnici lahko evolucije delate tudi z drugimi pokemoni, marsikdo pa si jih posebej označi ali preimenuje, da so na seznamu skupaj in da med evolucijo ne izgublja časa z iskanjem. Tako lahko v pol ure pridobite kar največ možnih izkušenj.
Osebno na tem področju nisem nek fanatik in se na evolucije ne pripravim optimalno. Ne zdi se mi namreč smiselno, da bi izgubil 20 minut ali celo več, da bi pokemone primerno preimenoval, za kasnejša razvrščanja. Tudi, če med hitro evolucijo iščem, vsega skupaj ne bom izgubil več kot pol minute ali minuto časa, to pa je samo 500 ali 1000 izkušenj manj. Namesto, da porabim 20 minut (ali še celo več) za natančne priprave, v tem času raje ulovim nekaj pokemonov in obrnem nekaj pokestopov. Zagotovo tako naredim veliko več kot samo 1000 izkušenj razlike v svojo korist, poleg tega pa dobim še predmete, nove bombone in prah, ki je daleč najpomembnejši.
Kateri pokemoni so najboljši za evolucije?
Najlažje je spam (hitre evolucije) delati s tistimi pokemoni, za katere imate ogromno število bombonov in za katere veste, da jih dolgoročno ne boste uporabili, ampak gredo k profesorju v laboratorij. Hitreje boste dovolj bombonov nabrali pri tistih pokemonih, ki potrebujejo samo 12 ali 25 bombonov za evolucijo.
12 bombonov
Samo trije pokemoni potrebujejo 12 bombonov za evolucijo. Odvisno od regije v kateri živite, je nekatere lažje, druge pa malce težje najti. V Sloveniji na splošno nimamo večjih težav z iskanjem katerihkoli, najbolj pogost pa je Pidgey. Obstajajo pa regije, kjer jih praktično ni in igralci se pritožujejo.
- Pidgey
- Caterpie
- Weedle
25 bombonov
Zelo veliko pokemonov potrebuje 25 bombonov za evolucijo, vendar niso vsi enako pogosti, da bi jih uporabljali v hitri evoluciji (spam). Tako največkrat uporabljamo za evolucijo podgane – Rattata.
Napravil sem seznam pokemonov, na katere naletimo večkrat in se njihovi bomboni pridno nabirajo. Sčasoma postanejo uporabni samo za hitre evolucije, saj so drugi pokemoni preprosto močnejši in bolj uporabni v bojih.
Tudi bolj redke pokemone lahko razvijete med hitro evolucijo in pridobite še dodatne izkušnje, seveda pa si jih je pametno prej nekako označiti.
Seznam bolj pogostih pokemonov in tistih, ki niso tako pomembni na dolgi rok.
Generacija | Pokemon | Za spam ali ne? |
1 | Rattata | Da, saj je tudi njegova evolucija redko uporabna. |
1 | Nidoran♀ | Da, saj jih ni težko ujeti. |
1 | Nidoran♂ | Da, saj jih ni težko ujeti. |
1 | Oddish | Da, saj jih ni težko ujeti, sploh če že imate dobrega in razvite VilePluma. |
1 | Poliwag | Da, še posebej če živite ob vodi in jih veliko ujamete. Sicer je tretja evolucija lahko uporabna v napadanju. |
1 | Bellsprout | Da, saj tudi tretja evolucija ni primerna za boje, ker je prešibka. |
1 | Gastly | Da, saj je tudi njegova evolucija redko uporabna. |
1 | Horsea | Da, še posebej če živite ob vodi in jih veliko ujamete. Sicer je tretja evolucija lahko uporabna v napadanju. |
2 | Ledyba | Da, saj je tudi njena evolucija redko uporabna. |
2 | Sentret | Da, saj je tudi njegova evolucija redko uporabna. |
2 | Marill | Da, saj je tudi njena evolucija redko uporabna. |
2 | Hoppip | Da, čeprav niso tako zelo pogosti, pa tudi tretja evolucija ni zelo uporabna. |
Seznam bolj redkih pokemonov in tistih, ki so pomembnejši na dolgi rok.
Generacija | Pokemon | Za spam ali ne? |
1 | Bulbasaur | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
1 | Charmander | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
1 | Squirtle | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
2 | Chikorita | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
2 | Cyndaquil | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
2 | Totodile | Ne, ker je precej redek starter. Bombone boste rabili tudi za power up. |
1 | Eevee | Ne, čeprav jih je veliko. Ko boste enkrat imeli kup Vaporeonov, boste potrebovali veliko bombonov za power up. |
1 | Dratini | Ne, ker je sorazmerno težko dobiti bombone, za power up Dragonita pa jih boste potrebovali veliko. |
1 | Abra | Ne, ker niso tako pogosti, pa še Alakazam vam lahko prav pride. |
1 | Machop | Ne, ker niso tako pogosti, v zadnji evoluciji pa Machamp lahko postane koristen v napadanju telovadnic. |
1 | Geodude | Ne, ker niso tako pogosti, za power up boste potrebovali precej bombonov. |
2 | Mareep | Ne, ker niso tako pogosti, za power up boste potrebovali precej bombonov in slej ko prej boste želeli imeti Ampharosa. |
2 | Larvitar | Ne, ker niso tako pogosti, za power up boste potrebovali precej bombonov in slej ko prej boste želeli imeti Tyranitarja – ali več njih. |
Tudi vsi dojenčki potrebujejo po 25 bombonov za evolucijo. To pa so:
- Pichu
- Cleffa
- Igglybuff
- Tyrogue
- Smoochum
- Elekid
- Magby
Dodatne možnosti za pridobivanje več izkušenj
Valite 10 kilometrska jajca hkrati
Iz tabele je razvidno, da nam veliko izkušenj prinese valjenje jajca, kjer dobimo 100 izkušenj za vsak prehojen kilometer. Če torej valite 9 jajc hkrati, je to 900 izkušenj na kilometer. Ker dobite vse izkušnje naenkrat, ko se jajce izvali, je lahko to tudi priložnost, da bi takrat uporabili srečno jajce. Nekateri igralci namensko valijo vsa 2 in 5 kilometerska jajca, dokler jim ne ostanejo samo še 10 kilometerska. Takrat se odločijo valiti vseh 9 naenkrat. Ko ste enkrat na 9,9 prehojenih kilometrov, je čas, da se uporabi srečno jajce. Aktivirate srečno jajce in pričnete z evolucijami, vendar še vedno hodite. Že kmalu se bodo pričeli valiti jajca in dobili boste po 9 krat po 1.000 izkušenj, oz. 9.000, s srečnim jajcem pa to pomeni 18.000. Sam za kaj takega nimam potrpeljanja. Že tako dobivam 10 kilometrska jajca zelo redko, da pa bi še čakal, da se zvalijo druga – ne, to zagotovo ni moja ideja zabave, tako da te možnosti ne izkoriščam, vem pa da jo mnogi igralci.
Sedmi zaporedni dan
2.500 izkušenj pridobite, ko obrnete prvi pokestop sedmi zaporedni dan in 2500 tudi takrat, ko boste ujeli prvega pokemona sedmi zaporedni dan. Boste počakali na polnoč zunaj in potem aktivirali srečno jajce, obrnili pokestop, ujeli pokemona in pričeli z evolucijami? To vam lahko prinese nekaj tisoč dodatnih izkušenj, če pa potem zvalite še nekaj jajc, lahko tisti 70.000 spremenite že v veliko višjo številko in se morda približate 85.000 ali celo 90.000.
Posebni dogodki
Običajno enkrat ali dvakrat na leto Niantic naredi poseben dogodek, ko pridobivamo dvojne izkušnje (double XP). Če boste privarčevali bombone in takrat množično lovili Pidgeye in ostale Pokemone za spam, lahko naredite večkrat po 140.000 ali še več izkušenj z eno samo evolucijo.
Verjetno neizvedljive ideje
Nekateri igralci so poročali, da se jim igra zažene izjemno hitro. Tako so takoj po kliku na evolucijo (evolve) prisilno zaustavili igro in jo takoj zagnali. Evolucija se je v ozadju vseeno izvedla, tako da so bile izkušnje pridobljene, igralec pa je takoj sprožil naslednjo, spet ugasnil igro, jo prižgal in tako naprej. S tem je bila preskočena animacija za evolucijo, ki traja slabe pol minute. To možnost smo preskusili na več različnih telefonih, vsi so imeli 4 ali 8 jedrni procesor novejše generacije, vendar nikjer nismo uspeli igre zagnati ustaviti in zagnati tako hitro, da bi prehiteli animacijo. Pri tem je potrebno upoštevati še to, da je potrebno zopet odpreti zbirko pokemonov, poiskati naslednjega, ki je na vrsti za evolucijo in tako naprej. V testu smo prišli do zaključka, da večina igralcev na tak način način ne bi uspela napraviti več, ampak kvečjemu manj evolucij v istem času.
Nepoštene možnosti
Uporabljate lahko dva telefona (najprej se v račun logirajte preko enega telefona, z uporabo Gmail računa, potem na drugem skozi Poketrainer Club), na enem sprožite srečno jajce in pričnete valiti. Pridobili boste dvojne izkušnje, kar pomeni okoli 140.000 na evolucijo, če pa je takrat še dogodek za dvojne izkušnje, boste dobili med 270 in 300.000 izkušenj. (pripravite okoli 150 pokemonov) Niantic je že pred časom objavil, da takšen način pomeni permanent (stalen) ban, torej prepoved igranja. Igra se vam zaklene in račun izbriše. Sam ne bi upal tega narediti, lahko pa poskusite, če ste se igranja morda že naveličali. 🙂
Upam, da vam koristi!