Draenor je rojstni kraj Orkov in zadnje zatočišče Draenejev pred njihovim prihodom na Azeroth. Ko je orkovski šaman Ner’Zhul nepremišljeno odprl dimenzijske portale v upanju da priskrbi Hordi nove svetove se je v vrtincu magičnih sil Draenor razbil na celine in smatrali so ga za izgubljeni svet. Kljub mogočnim arkanskim silam na delu so določeni predeli Draenorja ostali in te predele danes imenujemo Outland.
Zgodovina Draenorja
Več tisoč let nazaj so se Draeneji, skupina Eredarjev, uprli Goreči Legiji in zbežali pred njihovimi sovrstniki. V begu pred demoni so Draeneji potovali iz sveta na svet, iz dimenzije v dimenzijo, vedno korak naprej pred Gorečo Legijo. Okoli dvesto petdeset let pred današnjimi dogodki so Draeneji pripseli na ta miren svet in ga poimenovali Draenor, kar v eredunu pomeni Exile’s Refuge, Zavetišče Izobčencev. Orki niso imeli imena za dimenzijo v kateri prebivajo in so prevzeli poimenovanje v Eredunu.
Draenor je bil miren svet, poln prostranih širjav in bogatih gozdov. V tej dimenziji so se nahajala številna razumna bitja a daleč najmočnejši so bili orki. Orki so živeli v miroljubni nomadski kulturi, kjer modri šamani so vodili ljudstvo in hrabri bojevniki so lovili ter se borili za njihovo pleme, vse to je trajalo dokler časti željnih vojskovodij ni začarala Goreča Legija in tako spremenila miroljubne orke v krvoločne barbare. Demoni so prepričali orke da so njihovi predniki in postopoma so razširili demonsko magijo med Klani. Pakt med orki in demoni se je oblikoval ko je Gul’Dan, mogočen orkovski warlock, z zvijačo prepričal največje bojevnike in poglavarje orkov da spijejo kri Mannorotha, kri demona katera jim je v žilah sprožila neusahljivo željo po krvi in jim ponudila izjemno moč.
Orki pod poveljstvom strašnih warlockov so zasužnjili celoten Draenor, skoraj iztrebili raso Draenejev in s pomočjo demonske magije zastrupili zemljo, vodo in zrak Draenorja. Po krvavih bojih za Draenor so orki postali izjemna sila in preden bi jih želja po krvi spravila nad sovrstnike so s pomočjo Saregasa in Medviha orkovski čarovniki odprli portal na Azeroth kjer se je prva in daleč najbolj strašna Horda spravila nad prebivalce Azerotha. Tisti Draeneji kateri so preživeli genocid in kateri niso bili uničeni zaradi demonske magije so se s pomočjo dimenzijskih ladij spustili v neznano temo vesolja in pristali na bližnjemu Azerothu.
Po dveh silovitih vojnah katere so terjale življenja tisočih so bili orki in njihovi zavezniki le premagani čeprav le zaradi izdajalcev v orkovskih vrstah. Združene sile vilinov, škratov in ljudi so odločene, da premagajo orke enkrat za vselej izvedle prvo invazijo na Draenor. Tekom srditih bitk z Alianso je orkovski šaman Ner’Zhul spoznal napake katere jih je storil njegov narod in je v zandjemu trenutku poskusil odpreti večje število portalov da bi omogočil orkom pobeg in nov začetek, stran od demonov in ljudi. V tem dejanju so se sprostile izjemne magične sile, sile katere so raztrgale Draenor na številne celine, celine katere sedaj poznamo kot Outland.
Sprostitev sil magije in elementov je povzročila smrt številnih bitij na Draenorju, celi kontinenti so odjadrali v vesolje in le nekateri ostanki kopnega so preživeli katastrofo. Ostanke Outlanda je po razdoru z železno pestjo združil Maghteridon, poveljnik demonske vojske kateri je iz Outlanda naredil postajo za pohod Goreče Legije nad bližnje dimenzije. Kljub srditemu boju Draenejev in Mag’harjev kot so bili prvi častni orki poimenovani se je prisotnost demonov iz dneva v dan večala.
Zaradi spleta okoliščin v Azerothu je Outland postal zatočišče mogočnega poldemona Illidana Stormrage-a kateri je zbežal na uničen Draenor v upanju da ga kruti Wardeni ter njegov demonski gospodar Kil’Jaeden ne dobijo. Hitro je Illidan spoznal da se bo prihodnost Azerotha in Draenorja odvila ravno na krvavih bojiščih Outlanda in je z vojsko Krvavih Vilinov ter Nag napovedal vojno demonom. Več let so se Illidari, tako kot so sile Illidana znane, ter demoni borili za nadzor nad Outlandom in nazadnje je Illidanu hvala pomoči Brokenov uspelo premagati Maghteridona. Črni Tempelj je postal palača Illidana Stormrage in sile Outlanda so se začele pripravljati na boj z Gorečo Legijo.
Kmalu so sile Luči in Sence spoznale da je nadzor nad Outlandom ključnega pomena za nadaljne bitke ter so poslale v Outland mogočne podložnike kateri so postavili velike trdnjave in začeli priprave na vojno. Po neuspelem poskusu Goreče Legije da se prebije čez Temen Portal je Outland postal točka interesa Horde in Alianse kateri sta na številnih bojiščih uničenega Draenorja poskušali razširiti vpliv in moč njihovih sil. Poleg vojsk Horde in Alianse so v Outland prišli tudi druidi z namenom da vzpostavijo naravno ravnovesje ter tudi številne rase iz ostalih dimenzij katere so v begu pred vesoljno vojsko demonov.
Danes so sicer sile Horde in Alianse vzpostavile red v Outlandu in premagale tako Maghteridona kot Illidana ter njegove vojske. Sledilo bo obdobje izgradnje in utrditve moči v Outlandu ampak šele ko bodo težave na domačem Azerothu mimo.
Zemljepis Draenorja
Preden je bil Draenor uničen je imel planet širne celine in morja podobno kot Azeroth. Ko so magične sile raztrgale planet ter ga odrinile v temno vesolje je Draenor sedaj znan kot Outland ostal brez sonca. Vir svetlobe izhaja iz Blede Dame, edine še obstoječe lune ter dveh manjših lun, večje rožnate pa veliko manjše modre.
Outland sestavlja velika celina na sredini okoli katere lebdijo ostanki Draenorja in njegovih kontinentov. Ponekod črne verige združujejo te ostanke in celo polet med celinami je možen, ampak le na predelih kateri niso izpostavljeni temnemu vesolju. Outland je sedaj mrtva, strupena pokrajina na kateri so orki zgradili mogočne trdnjave in kjer se demoni prosto sprehajajo naokoli. Ostanki začaranih draenejev, znanih kot Broken Ones so se naselili po temnih gozdovih kjer so oblikovali majhne skrite skupnosti.
Čeprav je Outland kot otok sredi energij vesolja se njegova narava razlikuje od samega Nethera ali vesolja. Škoda ki jo je povzročila magija je spremenila osnovne fizične lastnosti planeta in tako na nekaterih predelih sila težnosti, realnosti ter sam čas ne delujejo tako kot bi morali. Outland je v nenehnemu spreminjanju, večina celin se upira zakonom fizike in tudi anomalije v času kot v elementih so vidne. Prebivalci iz Azerotha kateri potujejo po Outlandu postanejo tekom časa višji in močnejši vse to zaradi zanimive sile težnosti na uničenemu Draenorju.