Nekje je treba začeti…
Uf ti začetki vodičev so ponavadi tako težki za spisat,da me potem nekje na drugem odstavku totalno minein bi šel najraje nazaj igrat namesto pisat :D, ampakje treba nekaj nardit in mogoče s kakim dobrimnasvetom pomagat tudi drugim. Kaj bi še kompliciral in pisal, se bom raje lotil kar razlage kako biti čim boljši zdravilec. Upam, da bo še kdo dodal svoje iskušnjein če sem kaj spustil pomembnega, dodajte svoj komentarin izkušnje. Se vidimo v igri, sedaj je pa na vrsti vodič.
Izbira talentov
Evo tako pa smo prišli spet do talentov in kako jih kar se da pravilno razporediti in kakšne so sploh njihove funkcije. Razložil bom samo par stvari, saj večino že tako veste. Za začetek dajmo 31 talentov v Restoration drevo. Vse talente, ki so bili nujni za napredovanje sem dal v Nature’s Guardian. , le te lahko zamenjate z drugimi talenti, ki so vam tudi na voljo in to so:
- Telluric Currents – Z Lightning Boltom si lahko vrnete del mane, medtem ko ne rabite zdravit.
- Blessing of Eternals – Talent vam nudi možnost, da ko zdravite tarčo pod 35% zdravja, imate 80% možnosti, da aktivirate over time heal.
- Nature’s Swiftness – Vaš naslednji Nature spell nima cating časa in ga lahko uporabite takoj.
- Focused Insight – Ko uporabimo shock spell nam vrne 75% mane in poveča naslednje zdravljenje za 30%. Ta res naredi shock spell poceni ampak še zmeraj porabi dosti mane v primerjavi s tistim kar dobite nazaj. Pa še en trik je 😀 , deluje samo takrat ko shock spell dejansko pristane na tarči in deluje samo pri direktem zdravljenju (Great Healing Wave in Healing Surge). Ne pomaga vam pa nič pri Chain Heal in Healing Rain spellu.
Naslednja odločitev, ki jo boste morali sprejeti je ali boste uporabili Elemental ali pa Enhancement poddrevo. Če se osredotočate na heroic instance vam bi svetoval Elemental (omogoča vam boljši nadzor množice – CC), če pa ste že pripravljeni na raid vam pa svetujem Enhancement, (omogča vam hitrejše premikanje in nudi vam ˝passivne˝ pridobitve z Improved Shields.
Zdravljenje
Obstaja na tisoče načinov, kako izpiliti in izboljšati vaše zdravljenje, amapk najti morate svoj način in se ga držati. Obstaja samo par pravil, ki se jih velja držati in to so:
- ZMERAJ uporabite in vzdržujte Earth Shield in Riptide na tanku!!! Če samo raidate, pustite, da se ES porabi do konca, v vseh drugih primerih ga osvežite že prej. In ker je Riptide vaš najbol učinkovit zdravilski spell, saj vam omogoča HoT in sproži Ancestral Healing, ki pa je najboljši buff za zmanjševanje škode na tarči.
- Naslednja stvar, ki jo imate in vam nudi HoT je Healing Stream Totem . Če je glyphan in ima pravilno uporabljene talente vam nudi 3K HPS na vseh v vaši skupini in približno 15% zmanjšanje magične škode nasprotnika.
Tako, zdaj pa moja priporočila, odločitev je pa čisto vaša. Za heroic instance se držite predvsem naslednjega:
- Earth Shield in Riptide HoT na tanku
- Great Healing Wave in Healing Surge če je tank pod 50%
- pozdravite vse v Partyu nad 50% (ne pozabite na sebe)
- pozdravite tanka nad 80%
- če imate še mane pozdravite vse v partyu tam nekje okoli 80% z Riptide
- če pa ne pa uporabite Lightning Bolt
Ne pozabite na Healing Stream Totem, Riptide in pazite da se Ancestral Healing prime vseh. Vsak DPS, ki se lahko premakne stran iz ognja ne rabi zmeraj biti na max HP. Riptide je še posebej koristen zaradi tega ker vam omogoči Tidal Waves, ki pa vam zmanjša casting naslednjih dveh HW/GHW. Pa še nasvet, Hex, Bind Elemental in Wind Shear vam lahko pomagajo zmanjšati škodo na tanku ali celem partyu. Naj vas ne bo strah prekiniti kak spell ko imate čas ali to lahko storite. Imate tudi dosti možnosti za CC, še posebej dober je Bind Elemental, ki ga lahko castate kolikor hočete, Včasih lahko s tako taktiko totalno preprečite Elementalom, da sploh storijo kaj škode.
Zdravljenje v Raidih je precej podobno, namesto, da boste uporabljali Healing Wave boste več uporabljali Great Healing Wave, kar pomeni da Unleash Life postane bolj pomemben v premikanju. In zaradi Earthliving-a, Healing Rain postane zelo močno zdravilsko orožje v Group-up(ko ste stackani en na drugem) taktikah, še posebej v 25-men raidih, kjer Earthliving preko Healing Rain-a pozdravi vse za 50% od tega kar Healing Rain pozdravi sam.
Glyphi
Prime:
* Glyph of Earth Shield: 20% dodatnega zdravljenja preko Earth Shielda
* Glyph of Earthliving Weapon: 20% dodatnega zdravljenja preko Earthlivinga
* Glyph of Riptide: 40% daljši HoT
* Glyph of Water Shield: 50% pasivna regeneracija Water Shielda
Če začenjate z Heroici boste zagotovo želeli uporabljati Glyph of Water Shield , Glyph of Earth Shield in Glyph of Riptide , tako vam olajša delo glede HoT in regeneracije mane. Ko se končajo vaši problemi z regeneracijo mane in boste začeli raidat zamenjajte Glyph of Water Shield za Glyph of Earthliving Weapon ali pa če potrebujete 177mp5, zamenjajte za Glyph of Earth Shield (če ste raid zdravilec) ali Glyph of Riptide (če ste tank zdravilec). Kakorkoli gledamo na stvar vaša to odločitev so Earthliving, Earth Shield in Riptide
Major:
* Glyph of Chain Heal: Začetno zdravljenje stori 10% manj, toda vsak naslednji preskok pozdravi za 80,5 % od prejšnjega
* Glyph of Healing Stream Totem: HST vključuje Resistance Totem (195 res na Fire, Frost in Nature)
* Glyph of Healing Wave: Zdravljenje drugih pozdravi vas za 20% storjenega zdravljenja
Minor:
Po vaših željah in potrebah
Izbira Totemov
Fire:
l Flametongue Totem: Ko nimate zraven sebe demonology warlocka ali elemental shamana, saj poveča spell power za 6%.
Earth:
l Tremor Totem: Njegova naloga je da odstani Fear, Charm in Sleep efekt z vseh v partyu v okolici.
l Strength of Earth Totem: Ta totem uporabite, če ni v skupini DK-ja ali enhacement shamana in imate v skupini melee ali hunterje, saj poveča Str in Agi. Dobrodošel za vse fizikalce 😀
l Stoneskin Totem: Totem vsem v partyu ali raidu dodatno poveča armor.
Water:
l Če imate v vaši skupini Druida in Paladina, lahko skoraj vedno uporabite Healing Stream Totem .Druid v vaši skupini zagotovi Mark of the Wild , ki je sedaj enak kot Blessing of Kings, Paladin pa vam da Blessing of Might, ki vam nudi enak MP5 kot vaš Mana Spring Totem.
l Totem of Tranquil Mind je nov totem, ki je identičen kot Paladinova Concentration aura.
Air:
l Vaš air totem vam bo zagotavljal haste, lahko uporabite Windfury Totem ali pa Wrath of Air Totem.
Gearanje
Evo tako pa da na hitro razložimo osnove, kaj je treba gledat. Intellect je vaša osnova. Da vam Spell Power, kar naredi vaše osnovne spelle močnejše, prav tako doda malo porcijo pri crit, (Critical strike rating). Prav tako vam poveča MP, kar se odraža na regeneraciji mane. Potem pride Spirit, ki vam daje neposredno regeneracijo mane. Haste Rating vam omogoča hitrejše castanje spellov. Critical Strikes omogoča do 50% izboljšanje vašega zdravljenja, povrhu vsega pa še dobite 30% kateregakoli neposrednega zdravljenja (ali 45% osnovnega zdravljenja) kot pametni heal skozi Ancestral Awakening in preko vaših glavnih sposbnosti dobite nazaj extra mano, zahvaljujoč Improved Water Shieldu. Aha zdaj pa Mastery, zanimiva stvar, saj glede na Blizzardove poste zahvaljujoč Mastery ˝Postanete boljši pri vašem delu˝, saj namreč izboljša neposredno zdravljenje, glede na to koliko HP manjka tarči. Enostavna formula za izračun je:
Zdravljenje = Osnova * (1+Mastery % * % manjko HP)
Haste softcap je 916. Tako, da si zagotovite vsaj tega. Kar pa večina shamyev dela je, da si naberejo spirita vsaj do 1742, ki je prav tako Elemental raiding cap. To vam bo omogočilo, da lahko greste s tem gearom tudi na Elemental DPS. Prioritete, ki naj bi se jih držali do T11 so:
Intellect > Spirit(dokler ga nimate dovol) > Crit/Mastery/Haste
Sej tle bi še lahko razpredal pa pametoval, ampak najboljše glede haste je tudi, da si preračunate tako da dobite ven najboljši izkupiček spelov in njihovih uporab pri spopadih. Dosti pomeni tudi vaše lastno poznavanje…
Enchantanje
Head: * Arcanum of Hyjal – Revered z Guardians of Hyjal
Shoulders: * Greater Inscription of Charged Lodestone – Exalted z Therazane
* Lesser Inscription of Charged Lodestone – Honored z Therazane
Cloak: * Enchant Cloak – Greater Intellect
* Enchant Cloak – Greater Intellect
* Enchant Cloak – Greater Critical Strike
* Enchant Cloak – Critical Strike
* Lightweave Embroidery (Tailoring)
Chest: * Enchant Chest – Exceptional Spirit
* Enchant Chest – Peerless Stats
* Enchant Chest – Mighty Stats
Bracer: * Enchant Bracer – Mighty Intellect
* Enchant Bracer – Greater Critical Strike
* Enchant Bracer – Critical Strike
* Enchant Bracer – Greater Speed
* Enchant Bracer – Speed
* Enchant Bracer – Exceptional Spirit
* Draconic Embossment – Intellect (Leatherworking)
Gloves: * Enchant Gloves – Greater Mastery
* Enchant Gloves – Mastery
* Enchant Gloves – Haste
* Synapse Springs (Engineering)
Legs: * Powerful Ghostly Spellthread
* Ghostly Spellthread
* Powerful Enchanted Spellthread
* Enchanted Spellthread
Boots: * Enchant Boots – Haste
* Enchant Boots – Mastery
* Enchant Boots – Lavawalker
Weapon: * Enchant Weapon – Power Torrent
* Enchant Weapon – Heartsong
* Enchant Weapon – Hurricane
Shield: * Enchant Off-Hand – Superior Intellect